Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Dostawa i koszt

Podczas zakupów możesz zdecydować jaki sposób przesyłki preferujesz:
 

Przesyłka za pobraniem
Przesyłki za pobraniem są możliwe w całej Polsce! Koszt takiej wysyłki to od 20 do 140 zł netto

Max. kwota pobrania przez kuriera to 10 000 tyś zł 
 



Przesyłka kurierska

Jeśli zdecydowałeś się zapłacić za zamówienie z góry, Twoje produkty wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX. Wybierając ten sposób transportu otrzymasz od nas fakturę, którą możesz opłacić tradycyjnym przelewem bankowym, kartą kredytową lub poprzez płatność online.

Koszty takiego transportu wynoszą od 20 zł  netto . W przypadku przesyłki ważącej powyżej 31kg koszty transportu kalkulowane są indywidualnie. Wysyłka jest realizowana, gdy tylko Twoje środki ukażą się na naszym koncie. Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce produktów, możesz wysłać nam potwierdzenie płatności(wydruk z banku lub zrzut ekranu), dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane od razu. W takim przypadku radzimy nawiązać telefoniczny kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Dla sprawniejszej obsługi i uniknięcia pomyłki radzimy przygotować numer Państwa zamówienia.


Wysyłka poza granice Polski?
Chciałbyś wysłać zamówione produkty poza Polskę? W poniższej tabeli możesz sprawdzić ile wynoszą koszty transportu do poszczególnych krajów europejskich. Możliwość i koszty wysyłki do krajów poza Europą powinna być każdorazowo omówiona z Centrum Obsługi Klienta. Pozostajemy do dyspozycji.

Średni koszt wysyłki paczki do 20 kg w EU to 40-60 zł netto


 

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!


Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
  • czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę.

3. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość  za pomocą mail na adres kontakt@gastro-centrum.pl . W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie, styropian itp.). 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl